Hej och hå, jobba på!


2010-10-06 15:53:58
Har förtillfället rast (17 min kvar!) sen är det dags att bege sig ner igen och köra sista racet! Tog sov morgon i dag, till halv elva! Mycket skönt. Sen gick jag ner till gymmet och tog en 30 minuters runda på crosstrainern! Det var svettig, men inga problem inte. Har kommit i gång bra nu, kondisen stärks mer och mer nu. Och jag atällde mig på vågen i går och med goda resultat, det har givit resultat att styrketräna, har gått upp några muskelkilo :D det är nice. Nu är det fit som gäller och då menar jag inte att jag ska gå men en massa för det är inte de detta handlar om. Jag vill få en fit och snygg kropp som är stark och musklad! Men i morgon får det bli träningsvila då man inte ska träna varje dag, musklerna måste få 48 timmars vila efter man har tränat, så om man vill träna mycket så får man ta några muskelgrupper i taget och inte allt på samma dag! Men jag har tränat 4 dagar i sträck nu så då är det dags för lite vila (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0