Jag tänkte precis ta mig i kr...


2010-10-24 23:14:20
Jag tänkte precis ta mig i kragen och krypa ner under täcket.. Känner att jag behöver sömn efter två dagars huvudvärk som näst intill har släppt nu! Skönt det. Har jobbat i em/kväll, 13-21. Passet gick fort och tur var väl det. Trodde inte jag skulle orka jobba med huvudvärken som jag haft, men det gick det med.

I morgon är ju somsagt en ny dag som innebär lite allt möjligt tror jag. Träna innan jobbet, jobb 13-15 och sen förhoppningsvis träffa Jens om han inte har något annat för sig! Tisdag är den ända dag jag är ledig i veckan förutom söndag då. Så jag vill gärna passa på att hitta på något då! Hade gärna åkt en sväng till stan men jag har ju oturen och får lön den 27:e i stället för den 25:e. Så det går ju inte.. Och sen har ju jag och Felicia planerat shopping! Och det ser jag fram emot, för ALLTID när vi går på stan så hittar jag så himla mycket! Hon för någon slags shoppningtur med sig + att det säkert också beror på att hon har en sådan himla bra klädstil! Sånt gillar vi!

Nae nu ni, nu säger jag godnatt och ber att få återkomma i morgon i stället när jag slagit upp min gröna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0