Just get onboard


2010-10-07 11:41:29
Varför detta tråkiga väder? Det är väl bra onödigt när man ska gå ner till Karin och ha sånglektion. Tror tyvärr inte det blir någon, har varken bil eller paraply som alla ligger i bilarna.. Och jag vill ju inte bli förkyld nu när man är i gång så mycket. Så jag ska försöka få tag på henne här så jag kan prata med henne.

Ser verkligen fram emot i kväll då jag ska ut med Matilda! Blir först munken och sen kanske 112:an på Harrys, får se vart det bär av! (: Men det ska bli mycket trevligt!

Nu ska jag se om jag kan lyckas slänga i hop en sockerkaka och ta med till Natta, (: Ha en bra dag!


Gammal bild på mig och Maijsan! <3 Som jag förövrigt träffade i förrgår (: Mycket trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0