Ny design


2010-10-23 11:15:43
Och det har jag Lelle att tacka för! Jättenöjd, så nu kommer jag nog vara lite duktigare på att uppdatera framöver. Dock märker jag att om jag går in på bloggen när jag är inne på mozilla kommer min gamla design fram och när jag är inne på internet explorer, då fungerar den nya! Undrar varför det är så för?

I går var jag på Champions of rock med Peter Johansson i Cloetta center! Och fy fan vad bra det var, det går inte att beskriva. Jag vill bara stå där uppe och rocka, jag vill verkligen. Jag tror jag skiter i allt vad utbildning heter och övar massa massa sång i stället! Det skulle vara fint faktiskt. SÅ sjukt bra sångerskor, Jenna Lee-James och Jessica Andersson. Och Jessica Andersson, jäklar vad impad jag blev. Shit, jag har ju bara hört henne på melodifestivalen lixom och vilken röst hon hade, hon tog toner jag inte visst fanns typ, nja inte riktigt så med höga var dom i allafall.
Om dom kommer tillbaka nästa år ska jag lätt gå och se dom igen. Det var ju 3:e gången i går lixom, haha. Jag älskar musik, och framför allt rock ♥ Och helt plötsligt kände jag att jag saknar Per.. Jag vill verkligen spela nu!

Nu blir det frukost, sen funderar jag på en långpromenad innan det är dags att göra i ordning sig för jobb 15:30-20:00!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0