Ny vecka och måndag!


2010-10-04 19:48:24
Ja, vad säger man. Tiden går sjukt fort! I torsdag hade jag och Jens varit i hop i hela 1 år och 9 månader och jag bli ta mig fan kärare och kärare i killen, underbara du. <3 Japp, då var det färdigfjäskat för i dag ;) haha.

Har jobbat i dag.. Ledig i morgon, fint! Har inte alls lika mycket jobb nu i oktober som jag har haft tidigare. Alla börjar bli friska nu. Men jag känner att det är ganska skönt faktiskt, behöver lite ledigt jag med. Nu kommer min semester ;p haha. Naerå men det märks att det är mindre jobb nu.. Det var det jag ville komma till.
Tränade direkt efter jobbet i dag, och det kändes bra. Tränade i genom mitt program jag satt i hop med Åsa. Och det känns som det är väldigt bra. Så jag pumpade på med hantlarna och maskinerna i en timma ungefär sen var det dags att gå hemma och packa väskan för att åka till Jennie och sova där i natt!

Så sitter nu hemma hos Jennie, puss på det! Hennes föräldrar är i Turkiet den här veckan så hon ville ha lite sovsällskap och det är klart man ställer upp! <3 Har käkat lite och så. Ska nog sätta oss framför tv:n snart!

Men vi hörs i morgon, ni får ha en bra kväll mina vänner!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0