Pjuuh


2010-10-18 21:25:42
Pjuuh, det satt fint med lite hårdkörning på crossen i dag! Tog en 35 minuters runda samtidigt som jag tittade på biggest loser Svergie. Bra program som får en jävligt peppad må jag säga!

Haft en mycket bra dag i dag. Började med att klockan ringde 05:30 för att åka till Sturefors och vara barnvakt. Lika mysigt som alltid ♥ Sen blev jag skjutsad till tåget för att åka över till Norrpan och träffa Tessan - lika trevligt som alltid! Vi tog en mysig fika på Paus och sen gick en sväng på stan innan vi gick hem till Tessan. Blev hämtad av pappa vid sju och då for jag direkt till träningsverket och hoppa på crossen! Och nu sitter jag här och min kropp väntar på att få en varm dusch - jag har inte kommit till skott än - tänkte även byta lakan i sängen.

Men allra först innan jag gör något annat blir det att stoppa i sig något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0