Regniga söndagsmorgon!


2010-10-24 10:16:47
Och jag har fortfarande ont i huvudet sedan jag vaknade i gårmorse. Jag förstår inte, varför går det inte över?
Har i allafall precis ätit frukost och nu sitter jag i fåtöljen och tittar på nickelodeon med kidsen. Ska snart ta mig en dusch innan det är dags för jobb! Börjar klockan 13.00. Jens ligger nere i min säng och snusar, men det är väl dags för honom att gå upp snart med, eftersom att han med ska jobba!

I veckan blir det äntligen lite jobb igen! Jobbar onsdag, torsdag, fredag och lördag + att jag ska gå in två timmar i morgon mellan 13-15 pga något möte. På Lördag blir det väldigt intensivt. Först jobb på Dalgården 7-16 sen hem och klä om för att sedan åka in och jobba på flygeln 17.30-ca 23-24. Snacka om att jag ska sova på Söndagen sen!

Men nu ska jag gå ner en våning och kolla i fall min pojke har vaknat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0