Söndagsångest!


2010-10-10 22:13:59
Jag vet inte vad det är med den här dagen, men inte bra i allafall. Det ända bra var min dejt med syrran förut då vi kollade på Mamma Mia i cloetta center! Grymt bra, man ville inte att det skulle sluta.. Sen fick jag pussa lite på min kära syskonbarn också. Började i allafall morgonen med att vakna upp bredvid Jens och ge honom frukost på sängen innan jag skulle bege mig hemåt. Och det verkade som att det var väldigt uppskattat i från hans sida.
Men sen kom man hem och då blev det mest motgångar och har varit sen jag kom hem från Linköping också.. Så jag funderar starkt på att krypa ner under täcket faktiskt och somna i från denna dag. För i morgon vill jag inte vara depp för då börjar en ny vecka med nya tag. Jag har ju faktiskt haft några vilodagar från träningsverket nu sen i onsdags pga av känningar i smalbenen. Och jag vart livrädd för att det skulle bli benhinneinflammation utav det så jag valde att avstå några dagar från träning. Men jag tror bestämt att det bara var rejäl träningsverk som tur var!

I morgon ska jag även till Totta och kirra håret! Tror bestämt det åker av, men vi får se. ska i allafall lägga i lite blonda slingor och så. Hoppas på att det blir bra, men det tror jag nog! (: Ska bli kul att göra något nytt om det nu blir så mycket nytt, haha. Men det märker vi i morgon.

Nu ska jag  ta fram min bok och skriva lite om min vecka + lite träningsplanering inför kommande veckor.

Och med det säger jag godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0