Sisodärja!


2010-09-30 16:41:11
Då var även denna jobbdag överstökad! Har jobbat 7-15.30 i dag, långt pass det. Men det gick fort faktiskt, jag hade ju Felicia vid min sida i dag och det var nice! Hoppas på fler sådana dagar (: Det går mycket lättare då!

Nu sitter jag här i fåtöljen i vardagsrummet och har precis ätit en bit hålkaka, mums! Vart riktigt nöjd med brödet jag bakade, får bli fler gånger. Och när det är hemmabakat så kan man ta en extra utan att få dåligt samvete. Bröd är ju inte jättenyttigt för magen min. Men gott är det!

Vart ju inte redit som planerat i dag, (som vanligt, hosthost!). Var väl tänkt med lite träning nu efter jobbet men det blir senare i stället. Bara jag hinner hem till idol så är jag nöjd! I kväll är ju en av mina favoriter med. fasen jag känner att jag har rätt många som är mina favoriter, måste snart börja sålla mellan dom! Förra året så var ju Erik min favorit redan när han var på audition, jag sa direkt; Han vinner idol! Och vad gjorde han då? Jo vann idol! :D

Nae nu ska jag titta lite på tv sen tag i mina kläder som jag slängt i badrummet. Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Tess

Fina Malin <3

2010-10-03 @ 20:11:56
URL: http://thereseeldh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0