Storbak i köket på Ekgatan


2010-09-29 15:10:41
Ja, det är precis vad det är! Jag och mamma bakar förfullt, vi satsar på 8 stycken hålkakar. MUMMA!
Just nu är dem under jäsning så jag passade på att sätta mig här och fördriva tiden lite..

Sov Jens i natt, lika mysigt som vanligt! Tänkte locka lite med nybakat bröd så han kommer till mig ikväll (;
Förhoppningsvis med positivt resultat men det kan man aldrig vara säker på, han kanske har planerat något annat.

Känns himla fint med en ledig dag i dag, känns välbehövligt faktiskt. Jobbade mycket förra veckan med lite halsont så känner nu att jag verkligen blev utmattad av det. Men nu mår jag bättre i halsen iallafall, satte i gång med träningen i går igen efter min "sjukperiod" så nu är det dags att kötta igen på gymmet! Haha. Men påtal om det så träffade jag faktiskt Åsa i går som är personlig tränare. Så hon hjälpte mig med träningen och la upp ett träningsshema som jag ska köra nu i 4-5 veckor sen ska jag träffa på nytt och utöka det lilla programmet :) Mycket bra, mycket bra. Är fett pepp, sånt gillar vi! Fan, det märks ju direkt att man har lagt av med ridningen.. Känns som allt man äter sätter sig på kroppen.. Not fun!
Jag får skylla på Jens att jag har gått upp 6 kg sen vi blev i hop, haha. Helt sjukt! Men det är sånt som kallas kärleksfett och det är bara postivit. Det visar ju på att jag mår bra nu och det gör jag verkligen. Puss på Jens!

Nu ska jag logga in och boka upp mig på Core kl. 18.30 med Åsa!

Ha en bra dag ♥


Kommentarer
Postat av: ellinor

det samma :) jodå, det gick bra. men jobbigt va det kan jag lova.. jo, men det tycker jag med.

2010-09-29 @ 16:30:45
URL: http://axelssonellinor.blogg.se/
Postat av: bullis=)

hej sötnöt ;)



/ bullen

2010-10-03 @ 00:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0