10 April


2011-04-10 15:13:07
Ja, och så var helgen redan över! Tiden går så sjukligt fort i bland så man blir rädd. Har i allafall haft en underbar helg tillsammans med när och kära. I Fredags firade jag min 21 årsdag, hade lite gäster här på kvällen och det var supertrevligt! Och gårdagskvällen spenderades på vischan utanför Ringarum i torp där det var fest för hela slanten, jätterolig kvällen med massor utav sång och musik. Nu laddar jag om för ett styrkepass igen, i dag väntas träning av överkroppen. Känner mig en aaaaning sliten, men det ska nog bra ändå! Ha en fortsatt bra kväll! 

Kommentarer
Postat av: Tess

Imorrn är vår dag <3 med mycket sol! Puss

2011-04-18 @ 22:35:32
URL: http://thereseeldh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0