20 April


2011-04-20 13:53:55
dags att göra något åt detta nu, mallan. jag är så dålig på att uppdatera bloggen. säger hela tiden att det ska bli ändring på't, men hur går det då? inget bra alls. och i dag hade det ju varit perfekt att uppdatera gårdagen med lite bilder, men jag glömde visst att ta bilder fast att jag hade med mig kameran, haha. var i allafall med thess och jossa hela dagen ute på deras mormors land och satt och stekte i solen. resulterade i grisrosa armar och lättsvidande kinder. jag trodde faktiskt inte jag skulle bränna mig 19 april. bättre lycka nästa gång.

i kväll ska jag och älsklingen till grand hotel för lite bubbel i deras spa och lite god middag på bishop efteråt. kände att vi behövde lite kvalitétstid faktiskt. så jag bokade jacuzzin åt oss en halvtimma. underbart.

och träningen går i rätt riktning och jag kämpar på med min styrketräning. jag älskar att träna. det ger mig livslust och postivare dagar. helt underbar känsla när man är klar och vet att man har gjort något bara kropp och själ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0