21 April


2011-04-21 21:26:08
så! nu har man ätit lite kvällmat och jens har precis åkt hem. jag ska jobba i morgon och han ska åka och köpa bil. det fick bli thaimat i kväll med mamma och pappa. mums, så gott det var! i morgon fyller pappa år så det blir upp skapligt för att gratta honom på sängen, sen väntar jobb, 13-20:30, på dalis. och under eftermiddagen kommer daniel och axel hit för lite mys och käk. men jag får vänta tills jag slutat jobba.

skönt att det vart lite jobb i april ändå, dock är det fortfarande den månaden jag jobbat minst sedan jag började i juni förra året. men det blev abslout timmar så att jag klarar mig! och så vart det ju typ 20 timmar nu i påsk med som är storhelg, underbart! det är ju fasen snart maj och sen i juni börjar ju sommarviket och det ser jag fram emot, att få ett scheeema. men jag har i allafall nästan 2 veckor (typ 1½) i maj på schema då en skulle ha semester. skönt att ha lite uppbokat så att man vet att man har något!

ska jag vara ärlig, så tänker jag faktiskt gå och lägga mig nu. måste ju vila stämbanden så jag kan sjunga för pappa i morgon, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0