21 April


2011-04-21 17:06:25
ännu en skön dag i vårsolen! började dagen med frukost ute på framsidan med jens och mamma. sen tog vi på oss lite kläder och åkte in till blomsterlandet och handlade lite penséer och blomjord. hela eftermiddagen har vi varit ute och planterat blommor och högtryckstvättat altanen och tagit fram alla utemöbler. underbart när det är klart och man kan sätta sig ute och äta igen! hoppas bara vädret håller i sig!

är i valet av kvalet om jag ska åka ner till verket och träna eller om jag ska fortsätta vara ute och kanske ta en löprunda senare med pappa. måste bestämma mig inom en timme för sen är det dags att åka om jag nu bestämmer mig för att träna. skulle jag inte träna i dag kör jag benstyrka på lördagförmiddag i stället. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0