5 April


2011-04-05 09:55:45
Godmorgon tisdag! Sitter i morgonsolen och äter frukost till Johnossi som spelas på Spotify. Jag är megaslut i hela kroppen, vart lite för hårt i går på träningen.. Tog i för mycket redan på crosspasset så efter halva boxpasset var jag spyfärdig men jag höll i hela vägen och jag behövde aldrig kräkas. Men jag kan säga efter passet var jag som en gelegubbe, orkade knappt hålla i min påse och vattenflaska. Och när jag vaknade i kände jag att blodsockret låg på bottnarnas botten! Har i allafall ätit havregrynsgröt med skivad banan, 1 ägg, 2-3 skinkskivor, 2 glas vatten och 1 glas juice och jag känner mig fortfarande lite yrslig faktiskt. Men jag ska straxt plocka undan här och slå mig ner i soffan och läsa topphälsa.

Ha en bra dag i vårsolen, får se om vi hörs under dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0