Brrrr, vad kallt det är!


2011-02-07 14:20:56
Jag är såå frusen. Kan bero på att somnade till på soffan. Har i allafall tagit på mig en morgonrock över alla kläder, haha. Har varit inne i stan en sväng på förmiddagen och bytt storlek på termobyxorna jag köpte i går. Jackan blev bra tyckte expiditen. Jag kommer vara så snygg i beckarna med mina rosa termobyxor och min rosa-lila-grå jacka! Jag ska ta bild på det när jag har laddat kameran så ska ni få se, kan tänka mig att det låter lite weard med rosa, men jag älskar rosa och tillochmed Jens tyckte det var coolt. Köpte även en ny bodybutter och en ny bodyscrub. Och nu ska jag snart göra mig redo för ännu en tripp in till stan, men denna gång för att hämta mamma. Ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0