Fix och trix!


2011-02-03 16:33:37
Så, nu är alla sång/gitarr-noter sorterade och instoppad i pärmar! Vart fyra fulla pärmar och då är två av dem sånnadär tjocka pärmar. Så ja, en himla massa noter helt enkelt! Men är det inte helt underbart? Jag som älskar musik. Nästa grej att fixa är att köpa nya strängar till både den stålsträngade Ibanez-älsklingen och till den nylonsträngade gitarren. Men det får jag ta nästa gång jag åker in till stan. Skulle behöva ett till gitarrställ också, så är allt klart sedan! Pianopall fick jag ju i julklapp så det har jag strykt från listan (:

Pappa och jag bestämde i morse att vi skiter i träningen i dag och satsar på nästa vecka i stället när vi mår lite bättre. Har glömt att berätta att jag vaknade med halsont och kände mig jättehängig, fast nu känns det lite bättre efter carbonara, två semlor och lite glass. Ja, ni hörde rätt... TVÅ SEMLOR!!? Hur orkar jag? Jag har nog gått upp det där kilot jag gick ner förra veckan, om inte ytterligare ett kilo - jaja, vad gör man inte när man är hungrig?

Nu sätta mig med "Den kompletta guiden till högskoleprovet" och njuta av att det är så roligt att plugga! Ironi?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0