Uppe med tuppen!


2011-02-11 07:51:32
Visst vetni! Har precis skjutsat mamma till 49:an bussen i stan för att jag ska kunna ha bilen i dag när jag ska åka till Sturefors. Har just ätit lite frukost, snart dags att packa väskan för träning! Ska köra Crosswalk och Core på verket om en timme! Skööönt. Känner verkligen att det behövs. Kom just på att jag måste packa två väskor eftersom jag åker direkt efter jobbet till Linkan. Vill ju inte packa ner rena kläder bland svettiga träningskläder och en blöt handduk. Ne usch ne. Men hörreni, nu måste jag göra något, tiden springer i väg. Kommer nog inte blogga så mycket i helgen då den består av fullt med jobb, och i kväll är jag ju inte hemma. Så ha en bra helg mina vänner så hörs vi när vi hörs helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0