Godförmiddag!


2011-01-12 10:44:04
Klockan är 10.30 och jag har precis fått i mig en rejäl frukost! Jens ligger här bredvid mig och snarkar. Han är min lilla sjukling i dag och så ska jag till jobbet, haha. Fast det är nog lika bra så jag inte själv blir smittad. Jag som precis har kommit i gång med träningen och allt! Är så jävla laddad inför dethär kommande halvåret med Madde. Vi satt några timmar i går och planerade 2011,s första 6 månader! Vi har ett mål i sikte och vi har gett oss fan på att klara det!
Vi startar vår lilla resa på måndag. Men jag har redan satt i gång lite smått, har tränat nu måndag och tisdag denna vecka.. Kör en vildag i dag och så är det på't i morgon och på fredag igen!

Ska ta tag i matlagningen nu sen är det dags att fara mot jobbet, 13-20! Jag kan säga att det märks att det är Januari alltså, jag är bara hemma känns det som. Lågsäsong på jobbt om man säger så! Men jag har i allafall några dagar inplanerade, i dag och sen 4 dagar till! Sen har jag på tillfällen på de geer också (:
Men har får inte spenderas längre, nu är det att leva snålt som gäller.

Ha en underbart bra dag mina vänner!
Old pic!

Kommentarer
Postat av: bullen

sötnöt :)

2011-01-14 @ 17:55:33
Postat av: Tess

Puss på dig gumman!

jag saknar dig <3

2011-01-14 @ 23:24:22
URL: http://thereseeldh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0