Jag börjar pensla, jag flyter med känsla!


2011-01-24 10:46:24
Ännu en ny vecka har startat! Har haft en underbar helg tillsammans med systeryster och barnen! Skulle ha jobbat i går men jag började känna av halsont i lördagseftermiddag så jag kände att det var bäst att stanna hemma och vila upp sig så det inte skulle bli ännu värre! Kände att det kom efter det hårda träningspasset i Lördags.. Och jag känner verkligen att det var bra att jag stannade hemma för jag känner mig mycket bättre i dag.. Hade en super-mys-slappis-dag och det kasnke var det som behövdes.

Tror det får bli lugnt med träning i dag också, kanske kan köra lite i morgon eller på onsdag. Ska i allafall jobba kvällen i dag 14:30-20:30! Så nu innan jobbet tänkte jag fortsätta med mitt lilla syprojekt, äta lite lunch och kolla lite bostäder! (: Så ni får ha en bra dag, återkommer kanske innan jobbet, annars efter jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0