Plusgrader, regn och töande..


2011-01-16 22:06:55
Kan det bli sämre? Vad är detta? Kan inte få vara vinter ett tag, det räcker väl med att snön ska töa bort sen i mars-april? Och man blir ju inte på så bra humör heller i det här tråkiga vädret..

Har i allafall kommit hem fårn jobbet för ett tag sedan.. Och jag har haft ett mycket trävligt jobbpass med födelsedagsfirande och allt möjligt! Trivs så himla bra uppe på Tallis (:

I morgon är den stora dagen här, dagen D! Mitt och Maddes lilla projekt sätter i gång och nu är det hårdkörnings som gäller. Känns som att det inte kommer vara några problem med tärningsmotivation utan jag tror det kommer att vara mer problem med kosten (att äta rätt, regelbundet, ingen småätande, helst inga onyttigheter och allt vad det heter) Men det är bara att gå in för det så tror jag att det kommer att lösa sig!

(KUL ATT JAG PRECIS FICK NÄSBLOD!) Det har jag nog inte haft på flera år..

Nu; Dags att inta soffläge!

Kommentarer
Postat av: nathalie

Jag tror näsblod går just nu, jag hade det 3 gånger förra veckan och har verkligen det aldrig annars! sjukt :p

2011-01-20 @ 16:42:50
URL: http://nathaliesaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0