Sängen kallar..


2011-01-18 22:17:15
Japp, så är det! Har jobbat i dag, sammanlagt 13-19:45 men på två avdelningar. Hade kunnat jobba i morgon med men då har jag annat planerat tyvärr. Eller inte tyvärr för jag ska ju träffa Idaaaa! Yippi! Det har jag längtat efter mycket (: Ringde runt som bara den för att hitta någon som kunde jobba men hittade ingen.. Så dom får fortsätta i morgonbittti. Men jag kände att Ida gick före faktiskt! ;)

Klockan ringer 9:30 i morgon så dags att krypa till kojs! Med tanke på att jag har vaknat runt tolv de senaste dagarna. Antar att jag kommer vara ganska trött när klockan ringer.

Ps: Jag kommer sakna Thessan när de åker till Thailand på Lördag, fusk! ;) Vi får se till att ses när ni kommer hem igen bruna och fina! <3 Ds.


Vart fan har mitt HÅÅR tagit vägen?

Kommentarer
Postat av: Tess

Vad fina ni är :)



Ja jag är ledsen att vi ej hunnit ses innan, men jag har bara jobbat och hunnit vara sjuk, åkte på urinvägsinfektion :(

Lovar att höra av mig där nere också :)

Puss <3

2011-01-19 @ 22:20:06
URL: http://thereseeldh.blogg.se/
Postat av: nathalie

Du har klippt av dig det, kära du! <3 ;)

2011-01-20 @ 16:43:39
URL: http://nathaliesaaf.blogg.se/
Postat av: bullis

åhh, gullebulle! :)

vi får ses snart igen, fining!

2011-01-20 @ 16:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0