Systeryster påväg!


2011-01-21 15:51:10
Pratade precis med Anna som berättade att dom precis åkt hemifrån! Ser fram emot att få träffa henne och kidsen (: Dom ska vara här ända tills på söndag, vilken lycka! Vi tänkte börja kvällen med ett hårt träningspass på gymmet i allafall sedan lär det bli fredagsmys för hela slanten!

I morgon är det dop som står på plakatet! Mitt kusinbarn ska döpas och jag ska sjunga och spela två låtar i kyrkan (: Kul att man kan vara med och hjälpa till! Klart jag ställer upp när dom frågar, tycker bara att det är skitkul att få göra det! (: Och när dopet och allt är klart blir det ett träningspass till! Och sedan blir det lördagsmys för hela slanten, haha! Och på söndag vankas det delad tur för min del, men vi hinner nog med ett träningspass till på min rast innan dom far hem igen!

Så ser i allafall min helg ut! Jag ska ha det jätteskönt (: Hur ser eran helg ut?

Kommentarer
Postat av: Tess

Älskade Malin, hoppas de går bra att sjunga på dopet imorrn :)

Skulle verkligen vilja höra dig sjunga någon gång.

Nu är väskorna packade och vi ska strax sova.

Gå in på min blogg och kolla på vårt nya sovrum.

Kommer sakna dig massor och jag ska ta massor av bilder.

Puss o kram <3

Hälsa Jens & Alex hälsar tillbaka..

2011-01-22 @ 00:37:36
URL: http://thereseeldh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0