Yeah, here we come!


2011-01-27 11:45:39
Helt plötsligt blev mitt schema uppbokat till söndag! Underbart!

Dagen börjar med jobb 15-21, sen ska jag äntligen få träffa älsklingen som varit sjuk i några dagar, stackarn! Så då blir det mys för hela slanten i kväll/natt (: Och i morgon är det jobb 8-16 som gäller! Sen ringde Madde för någon timme sedan och frågade om hon får bo hos mig fredag-söndag, och självklart får hon det! Så då kommer hon vid typ 17-18 i morgon. Och vid ca 19 kommer Ercaperca hit (shit, det var typ 1 år sedan känns det som) och vid ca 20 ska vi till bowlingen och käka och bowla med massor av människor, vet knappt vilka men typ stallgänget! (: Hoppas jag vinner! Och på Lördag, dagen D, då är det ridsportsgalan som gäller! Men först ska jag hinna med en hel del. Först vid 8.30 ska jag ha lektion för Tilde på hennes poonnie! Och sen var det tänkt att jag skulle träna men nu kommer ju Madds så då kan jag tänka mig att vi tar en långpromenad eller löprunda. Sen vid typ 14 är det ju dags att göra i ordning sig för feeest! Och vid 16:30 ska vi vara på Karl knutssongatan hos Månssons innan det är dags att åka med bussen till galan vid 17:30! Och på Söndag, ska jag och Madde förmodligen åka och klättra i Norrköpings klätterhall! Hoppas bara på att det finns någon tid, så det inte är fullbokat! Sen är det dags för Madde att ge sig av mot Charlswood igen.. Tiden kommer gå asfort har jag en känsla av, men det bästa är att ta vara på tiden så mycket som möjligt. Och sen på söndagkväll, hoppas jag på pojkvänsmys igen! Shit, vilken planering kvinnan har! Hur ser eran helg ut?

Funderar på om man skulle ta på sig och gå ut och gå en sväng innan det är dags för mat!?

Ha en bra dag i allafall så hörs vi nog av i morgon, i kväll har jag nog inte tid!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0