24 Mars


2011-03-24 13:08:16
Det är en sån skön känsla när man sitter här och är färdig med frukost, dusch, påklädning och färdigblåst hår. Nu behöver jag inte hela tiden tänka "just det, kanske bäst att göra i ordning sig" utan nu kan jag bara göra vad jag vill, haha. Underbart det där.

I morgon kommer ju lönen, så jag och Jens tänkte faktiskt åka in till stan. Och vi lär ju inte vara själva någonstans men om man åker tills det öppnar så är det nog okej med människor. Var inne i Hageby en sväng med mamma i tisdags och jag tycker det är riktigt bra där faktiskt. Uppläggen med kläderna i butikerna är bättre, man hittar bättre. Finns jättemycket fint på Vero moda t.ex. och där brukar jag nästan aldrig handla. Men i tisdags fick jag med mig tre stycken tröjor och tre par trosor. Hoppas vi kan åka till Hageby i morgon med. Mamma fyller år på Torsdag så ska passa på att bli klar med presenterna till henne i morgon :)

Nu ska jag plocka i ordning lite, sen sätta mig vid pianot! För en gångs skull så har jag sjungit upp i dag!


Jag saknar Italien och Rom.. Vi hade det så mysigt, jag och Jens <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0