24 Mars


2011-03-24 20:13:28
Hemkommen efter två pass på verket. Step up och funktionell styrka fick det bli dag! Det var skönt att få ta i lite. Jag ska vara med på en 8 veckors kurs i styrketräning som startar vecka 14. Och på dom 8 veckorna ska jag få 24 timmar med en PT. Så tre dagar i veckan kommer jag ha en som står och puschar på mig under min träning! Och sen är det en gruppträff där man får kursmaterial för kost osv och där man diskuterar och så. Jag tycker det var ett superbra pris på kursen så det fanns ingen tvekan att hänga på. Dock kommer jag var uppbokad ganska mycket så jag kan nog inte jobba lika mycket just då. Men det tycker jag är värt för en sund och välmående kropp som jag förhoppningsvis kommer att få :))

Nu ska jag ta en dusch och sen hänga upp tvätten och efter det blir att åka till Kulltorp för pojkvänsmyyyyys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0