24 Mars


2011-03-24 11:28:06
Varför tar man inte bara och går upp när man vaknar första gången i stället för att ligga kvar, somna om och sedan vara skittrött i stället? Hade en jättemysig morgon med Jens innan han skulle åka i väg till jobbet vid halv nio, då var jag jättepigg. Men i stället för att passa på att gå upp då så låg jag kvar och självklart somna om till halv elva!! Inte okej. Och nu är jag jättetrött. Men har i allafall hunnit med att avnjuta en god frukost nu innan det är dags för duschen.

Joel kommer om ett par timmar för lite rep! Och det är så kul, äntligen säger jag bara! Att man har kommit i gång igen och det roligaste är att man har hittat en sångpartner och att det är en manlig sådan. För man kan göra så mycket mer, och kvalitén kan bli så mycket bättre. Det är absolut jättesnygg med två kvinnliga röster tillsammans med, men det är svårare att hitta någon att sjunga med då, där rösterna passar. Och sen är jag väldigt svag för mansröster, om jag fick väjla skulle jag vilja byta kön bara för sångens skull.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0