BIA-mätning


2011-03-29 14:42:28
Ja, precis! Ska träffa Åsa klockan 16.30 på träningsverket för att göra en sådan. Det blir spännande att se vart man ligger på "staplarna" med fett, muskler, vätska osv. Och framförallt att jag ska få kostråd! Som jag har längtat, orkar inte med det här mer. Nu är intaget av socker minimalt men vad fan ska jag äta? Efter träningen? Till lunch? Till middag? Det är en hel vetenskap! Jag vet i allafall att jag får i mig en väldigt bra frukost varje morgon. Och det är väl ändå det viktigaste målet på dagen?

Och nästa vecka startar styrketräningskursen! Hoppas verkligen att den blir av och det är många som har anmält sig för annars kommer den i att starta tyvärr.. Men om den gör det så blir det i såfall 8 veckors intensiv träning med 3 st PT-träffar i veckan! Helt underbart! Känns mycket bra inför sommaren!

Kommentarer
Postat av: felicia

du får unna dig en onepiece du med ;) jag längtar efter min!!

2011-03-30 @ 15:16:07
URL: http://feliciamansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0