Ja, hallå ja!


2011-03-21 14:26:01

Äntligen fungerar det att blogga från pappas dator. Förstår inte varför det inte gick förut. Men jag kunde inte trycka med muspekaren på själva inläggsrutan (precis som när man ska blogga från iphone) utan var tvungen att "ändra redigerare" och det ville jag inte, för det blir inga bra inlägg då. Men det är ju tur att det har löst sig i allfall :))

Det har varit mycket som har hänt sedan sist. Tror inte riktigt jag orkar skriva om allting men det som är nämnvärt tänker jag skriva några rader om.

Har ju hunnit med en vecka i Sälen med min fina familj, systers familj och Jens. Det bästa med allt var att bara få komma i väg från vardagen och få tillbringa mycket tid med pojken min. Och jag har lärt mig att åka ännu bättre skidor, har ju gått lite hattit förr om åren. Men i år så, då gick det mycket bättre. Satsar på att åka nästa år igen men då med brorsans familj eller några kompisar. Kul att göra lite olika och åka med lite andra människor också.
Här nedan kommer lite semesterbilder från Tandådalen/Hundfjället:


Haha, inte den bästa bilder, men va fan..


Jens fick bära min skidor, jag orkade inte. Men vad har man inte pojken till?


hoppeliskutt!


Underbara Alvin och hans underbara moster ;))


... och hjärtat satt i halsgropen och Alvin skrattade så han nästa tjöt!


PUSS!


Kommentarer
Postat av: Tess

Åhh vad roligt med ett inlägg och bilder. Ni ser verkligen ut att haft det fantastiskt...

Tack för senast, men nästa gång ses vi utan grabbarna va? :)

Puss

2011-03-21 @ 20:24:29
URL: http://thereseeldh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0