19 Maj


2011-05-19 15:24:40
tiden rinner i väg alldeles för fort. var tog april vägen egentligen? och nu är vi helt plötsligt förbi halva maj redan. jani, man kunde ju önska att tiden stod still i bland. som typ idag, i går och i förrgår, och i morgon och övermorgon och alla dagar just nu.. jag är inte uppe på toppen nu direkt, snarare ganska långt ner. nivet, när hjärtat bankar och det pirrar i hela kroppen, och inte då pirr av adrenalin, utan snarare något negativt pirr. jag vet inte är, eller jo det vet jag, men det är inget jag kommer avslöja här. utan bara för mina nära och kära. men jag har iallafall bestämt för att ta mig lite semester, det behöver jag verkligen. vet inte hur jag ska orka en hel sommar annars på 9 veckor? så jag tänker jobba de tider jag har inbokat nu och sen tänker jag inte ta på mig något mer jobb förens vecka 24 då sommarschemat för mig sätter i gång. jag vill bara ta hand om själv, umgås med med mina efterlängtade vänner från stan, som jag träffar alldeles för sällan. jag tror jag och maija har träffats typ 2 gånger det här året. och ida träffar jag ju inte allt för ofta heller. och för att inte tala om thessan, som jag saknar som en tok. men det är svårt när vi alla jobbar och går om varandra. då är det inte lätt inte att få i hop det. sen ska jag lägga väldigt mycket tid och energi på träningsverket och ute i löparspåren, där trivs jag som fisken i vattnet. skulle inte kunna vara utan min träning. det finns inte på världskartan just nu. hoppas även jag och jens kan få till det någon helg för någon lite kortare weekend till typ göteborg, stockholm, helsingborg eller liknande. men jag har i allafall dragit slutsatsen att man måste ta hand om sig själv och tänka vad som känns bäst för en just nu och inte ställa upp på allt precis hela tiden, fast man kanske egentligen inte känner för det eller vill det, eller helt enkelt inte kan fast man gör det endå. det finns saker att tänka på helt klart.

Kommentarer
Postat av: Tess

Saknar dig med massor <3

2011-05-19 @ 20:28:27
URL: http://thereseeldh.blogg.se/
Postat av: maija

<3

2011-05-22 @ 01:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0